Najczęściej Zadawane pytania
W związku z ciągłym rozwojem dziedziny, jaką jest medycyna oraz wprowadzaniem coraz to nowszych rozwiązań w zakresie diagnostyki i leczenia, niestety nie jesteśmy w stanie świadczyć usług (w ramach oferowanej przez NFZ refundacji) na poziomie, jaki oferuje nasza placówka. Takie działania spowodowałyby spadek jakości świadczonych przez nas usług, co dla nas jest sytuacją niedopuszczalną.
Przyjdź do nas kilka minut przed planowaną godziną wizyty- będziesz mógł spokojnie wypełnić dokumenty i na czas wejść do gabinetu. Należy pamiętać o zabraniu dokumentu tożsamości – zostaniesz poproszony o wypełnienie oświadczenia, które jest podstawą do założenia Twojej indywidualnej Karty Pacjenta
Jeśli posiadasz jakąkolwiek dokumentację medyczną z dotychczasowego leczenia, zdjęcia RTG, badania obrazowe na płytkach CD, wyniki badań laboratoryjnych- weź je ze sobą. Usprawnisz w ten sposób pracę lekarza w zakresie diagnostyki, który będzie mógł odtworzyć dotychczasową historię Twojego leczenia.
Bardzo cenimy sobie punktualność, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każdy pacjent wszedł do gabinetu na czas. Szanując czas swój i naszych Pacjentów, dzień przed planowaną wizytą, możesz spodziewać się od nas telefonicznego/sms-owego potwierdzenia terminu. Proszę, daj nam znać, czy się do nas wybierasz- jeśli nie, odwołaj wizytę. Dzięki temu będziemy mogli pomóc Pacjentom, którzy czekają na wizytę od dawna.
Mimo najszczerszych chęci z naszej strony, spóźnienie, które czasami pojawia się w trakcie pracy lekarza, wynika najczęściej z konieczności poświęcenia większej ilości czasu danemu pacjentowi – naszym priorytetem jest świadczenie najwyższej jakości usług.
Podawane godziny podczas rejestracji, są godzinami orientacyjnymi.
Każdy pacjent ma prawo otrzymać fakturę VAT. Jeśli nabywcą jest inny podmiot gospodarczy należy zgłosić chęć otrzymania faktury VAT przed dokonaniem płatności. W przypadku nabywcy prywatnego, można zgłosić potrzebę otrzymania faktury VAT w terminie do 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę medyczną. Wówczas na podstawie posiadanego przez pacjenta paragonu, zostanie wystawiona faktura VAT.
Honorujemy płatności zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe kartami płatniczymi/kredytowymi.
Dla Pacjentów posiadających pakiety medyczne: Enel- Med, Medicover, Polmed oraz PZU Zdrowie możliwość skorzystania z wizyt w ramach posiadanych pakietów medycznych.
BEZPŁATNY: przed samym wejściem, wzdłuż ul. De Gaulle'a
Karty uodpornień są przesyłane między placówkami na wniosek rodziców. Czas przesyłki to max 14 dni roboczych.